Gå til innhold

Noen som ikke har fortalt det glade budskap enda?


Alle gode ting er tre:)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 14 uker i morgen (termin 30 mai) og vi har foreløpig ikke fotalt det til noen;o)

 

Vi venter nå nr 3, første svangerskap fikk vel våre foreldre vite det rundt uke 7 og resten av familen da jeg var 12 uker på vei. (Da pakket vi det inn som julegave under treet) Da klarte vi ikke å vente lenger med å si det. Veldig spent på reaksjonen fra familien denne gangen, for tror egentlig ingen forventer at det kommer flere barn her i huset. Hadde et forferdelig svangerskap sist gang. Kastet opp hver dag i åtte måneder, bekkenløsning, svangerskapsforgiftning og avsluttet med en fødsel på 27 timer...

 

Magen begynner å strutte ganske greit og det begynner virkelig å bli vanskelig skjule lenger... Noen kreative tørkler og klær om dagen. Hjelper vel ikke akkurat at jeg er liten og tynn fra før...

 

Vi bestilte nå før helgen advent/julekort. Kjempefine synes vi selv, med bilder av både ungene og hunden.Stort bilde på fremsiden. Inni kortet er det fire bilder. Der satte vi et bilde av hver av ungene og et fellesbilde av dem. Den fjerde rammen lot vi stå tom med et dikt under:)

Du kan ikke med det samme

innholdet få til denne ramme.

Men i mai neste år

du et duggfriskt bilde får.

For storken den vil komme

innen forsommeren er omme:)

 

Vi tenkte å fortelle det til ungene like før vi sender ut kortene, og prøve å få til så hele familien får dem samme dag:)

 

Spent på å se reaksjonen på familien:)

 

Hvor tidlig kan man sende ut kortene? Har skrevet det mer som et kombinert advent/julekort. Om produksjon og frakttider stemmer bør jeg ha dem i posten på fredag eller lørdag. Har egentlig veldig lyst å dele dem ut til helgen, men er det for tidlig? Har lyst til å fortelle det før de skjønner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig flink du, som har holdt det sååå lenge!

Her gikk det ut i uke 10 til familie & omegn etterhvert...Magen er større enn forrige gang, så hadde ikke klart å holde det skjult...

 

Nå har vi ventet "lenge" på å få lille spiren til å sitte, så jeg klarte ikke holde det lenge!

 

Fantastisk ide med julekort! Så koselig!!!

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sendt de... Tenk så koselig å få et slikt julekort!!! Om det er tidlig å sende det ut? Nei... jeg har ikke tenkt å vente så lenge med de, og jeg har ikke så kreativt julekort å komme med engang... =)

 

Tillykke med graviditeten, kreativitet & førjulstid =)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes vi har vært flinke:) Har "jobbet" hardt for å ikke røpe oss og ikke minst skjule magen.

 

Jeg er veldig glad i litt orginale måter å si slike ting på, og synes det er ekstra koselig i forbindelse med julen! målet har liksom vært å klare å holde på nyheten til nærmere jul, men magen strutter virkelig om dagen. Spesielt på kvelden. Helt utrolig, men større da enn på dagen.

 

Håper og tror jo at familen også synes det er veldig koslig å få en slik overraskelse:)

 

Det meste av familien vår bor samme sted som oss, så kjører nok kortene rundt en kveld og legger i postkassene så de får dem sammen med posten dagen etter. Resten sender vi nok i posten... Må vel være koselig med et litt annerledes julekort!

 

Tillykke med graviteten du også Marielle-08&-Maigull-12. Bare å nyte jula for oss nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fortalt det til mine aller aller nærmeste, og er 17+3 idag. Tenkte å vente til etter ordinær ultralyd(om jeg greier) :) Det er jo bare 10 dager til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til de vi omgås med i hverdagen av venner og familie. Men resten av storfamilien vet ingenting. Skal på ordinær ultralyd på fredag så sier det kanskje til helgen. Men da må jeg ringe rundt, så tenker det kanskje kan vente til jul når vi møter familien uansett. er halveis i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg er ca 20 uker på vei, og har fortalt det til noen i familien og noen venner. Men pappa, søster og bror og mange flere vet ikke noe enda. Jeg har vært på ultralyd for litt siden, og fikk vite at det er jente. Jeg er overlykkelig og tenkte også å sende julekort til de som ikke vet det med kopi av ultralydbildet. Jeg er fyller 20 i januar, så jeg gruer meg litt til å fortelle dem det også, fordi de kommer til å dømme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...