Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 I ekte kjærlighet ønsker man at det andre mennesket skal ha det godt. I romantisk kjærlighet ønsker man det andre mennesket.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Min kjærlighet til deg er enkel, rett og sann. Det er bare jeg selv som svikter i blant.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Du knuste meg i mitt hjerte Selv om jeg ga deg det beste Jeg husker de dagene vi var sammen Det er umulig å glemme dem, ja men Jeg har opplevd masse fint med deg Jeg elsker deg høyt å kjære deg Liker jeg deg? Ikke spør meg Spør hjertet heller da svarer den deg Kom tilbake til meg Ingen elsker deg som meg
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Du hvisket altid i mitt øre, de ordene jeg ville høre. (Jeg elsker deg) Jeg så deg dypt inn i øynene, du stjelte min sjel å mitt hjerte, Jeg kjenner mitt hjerte skrike av smerte. Å som jeg som jeg vil være i din favn, å som jeg vil høre deg hviske mitt navn. Lage engler i snøen, leke i gresset, tulle og kose, savner deg så min rose! Du så meg i øynene, åpnet din munn, Du fortalte meg ord som såret meg bunn. Din kropp mot min, din stemme så fin. Flammen er nå blitt slokket, mitt hjerte er nå lokket. Du knuste mitt hjerte, forholdet er slutt nå men det er enda mye smerte. Det er så vanskelig å bare skulle slippe taket, det er ikke så lett som alle trur, det er som å sitte i ett bur. Innelåst i bare en tanke, tanken dreper deg, tanken på at det aldri kommer til å bli deg å meg. Tusen takk for alt vi har hatt, jeg tenker enda på deg dag å natt. Klarer ikke slutte tenke på deg, du betyr så alt for mye for meg. Jeg kommer aldri til å glemme det vi har hatt, min sjel å mitt hjerte har du tatt. Jeg vill altid hviske ordene inn i ditt øre, de ordene du ikke vill høre. ( Jeg elsker deg)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Det er som en abstinens ikke å få se den man elsker en person. Du kjenner det, fysisk, i hele deg, hvordan du mangler noe essensielt, hvordan det som får deg til å puste, det som får føttene dine til å bevege seg, ikke finnes lenger. Folk sier det er vanskelig å slutte å røyke, å slutte med heroin. Forsøk å slutte å elske .... Der er umulig. Jeg elsker deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå