Gå til innhold

Underlivet, endringer etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke nevneverdig utflod før jeg fikk barn, og heller ikke etter første fødsel, men etter andre fødsel har jeg daglig utflod. Jeg har ikke noe ubehag, og utfloden lukter ikke så jeg antar det ikke er noe galt. Jeg trodde kanskje dette ville normalisere seg over tid, men er ingen endring 15 måneder etter fødsel. Andre som har liknende erfaringer? Hva skyldes det?

I forhold til sex har det også skjedd endringer. Frem til siste fødsel har jeg alltid blitt raskt våt nedentil når jeg er tent, nå tar det vinter og vår før jeg blir våt, og det har ikke med manglende lyst å gjøre. Andre som har erfaringer med det? Betyr det behov for glidekrem livet ut:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt av samme problemet, men dette skjedde etter første fødsel... Føler meg helt rar nedentil, og blir langt ifra like våt som jeg pleide.. Glidemiddel synes jeg er digg uansett da, men det er litt kjipt å føle seg "avhengig", eller at man trenger det... Har enda ikke funnet en løsning på det, men jobber med saken!

Når det gjelder utflod, har jeg begynt å bruke en veldig god intimsåpe som gjør susen.. Jeg følte meg klissete og ekkel nedentil konstant og det ga seg aldri, noe jeg var ganske flau over og ikke minst lei av, for hvem VIL vel gå med truseinnlegg 24/7? ikke jeg! Selvom det er bedre kontra våt truse hele dagen...

intimsåpen kjøpte jeg her http://no.cosmopharmas.com/produkter/700-Femine-Intimate-Cleanser den er virkelig verdt det, og jeg har heller ikke vært plaget med urinveisinfeksjoner siden fødsel (noe jeg var mye før)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...