Gå til innhold

Noen som har fått samme beskjed? (om barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen for en sjekk av 1-åringen min, som har vært så sur og grinete den siste måneden og kan være våken i flere timer om natten. Trodde det var ørene. Men alt virket ok helt til legen lyttet på h*n, da ble han alvorlig og han satt lenge og lyttet på hjertet. Fikk beskjed om at h*n hadde veldig høy puls og at det var en bilyd der som han ikke helt kunne forklare. Så no blir h*n henvist til sykehuset.

Blir jo selvfølgelig bekymret, men samtidig hører jeg at i de fleste tilfeller så er det ikke noe galt. Hadde det bare vært en bilyd så hadde jeg ikke bekymret meg sånn, for det er det mange som har selv om det ikke er noe galt. Men den høye pulsen bekymrer meg mer, pluss at vi har en del hjerteproblemer i familien.

Er det noen andre som har fått den samme beskjeden, og var det noe galt eller fant de ikke noe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Jeg fikk omtrent samme beskjed da eldstegutten min var 2 år. Var på 2 årskontroll og legen skulle se på han i den forbindelse. Fant bilyd og litt høy puls. Ble henvist til sykehus, og fikk time et par dager etterpå. Der ble det en lang dag, med mange undersøkelser, men de fant ikke noe galt -heldigvis!

Lykke til!

Skrevet

Var på sykehuset for bilyd på hjertet når min minste var 4 mnd

Jeg har bilyd på hjertet selv uten at det er farlig, nevøen min har også dette.

Fikk ultralyd av hjertet hennes og alt var fint.

Så trenger ikke være noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...