Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Ser at det er et par spm om kreft her i dag, jeg lurer også på en ting. Har nok et litt anstrengt forhold til kreft, og har opplevd før at jeg tror jeg har det i en eller annen form, uten at jeg har hatt det. Opplever nå periodevis at jeg kjenner "noe" - helt ytterst på høyre side i underlivet (ytterst i trekanten, inn mot låret), kan noen ganger kjenne det sammen på venstre side. Noen ganger kan jeg kjenne noe lenger opp i magen/siden, noe som kjennes som oppblåsthet/spist for mye. Tror ikke jeg ville tenkt på dette, hvis jeg i forkant ikke hadde lurt litt på mensen også. Der opplevde jeg en mens som var veldig sparsommelig - men på riktig tidspunkt, deretter mens noen dager før tiden og så noen dager etter tiden. Tror heller ikke jeg hadde lagt så mye i det hvis det ikke hadde vært for den sparsommelige blødningen. Har ikke vært helt stabil etter siste fødsel for 2 1/2 år siden. Har vondt i nakken/skuldren på venstre side - dette er jeg ikke bekymret for, vet at det skyldes bæring av minstemann (opplevde det sammen for 10 år siden med nr 2). Men innimellom tenker jeg at "det " jeg kjenner rundt lyske/side kan ha noe med feil belasting av muskler pga skulderen, men vet ikke om det er mulig... Dette ble langt, men noen som tror noe? Frk Vims
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde dette ofte før, men det forsvant etter at jeg hadde keisersnitt. Og de sjekket etter kreft under inngrepet, så det var ikke det hos meg i alle fall Ellers, så skjønner jeg godt denne angsten din, har det selv fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Jeg har også smerter helt ytterst på høyre side - av og til også på venstre. Jeg vet at jeg har vannsyster innimellom, bildene viste det, og jeg har også sammenvoksninger i vevet pga tidligere bekkenbetennelse, det kan også være grunnen. Jeg har tatt CT, MR, UL og røntken nå, så vet at det ikke er kreft ...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Takk for svar begge to. Ang vannsyster - er det noe som kommer og går av seg selv? Eller må det opereres bort?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Vanncyster går bort av seg selv. Noen kan ha litt ubehag når disse sprekker... vanligvis oppstår de, blir et par sykluser for så å sprekke. Jeg har nettopp vært til sjekk og dette var svaret jeg fikk av legen
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Hm, hvor lenge kjente du dette ubehaget og var det konstant hele tiden? Hvordan fant du ut at du hadde vanncyster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå