Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Fellesgave til min mann og meg. Vi har nylig kjøpt hus så det er nok mye vi trenger, men jeg ser ikke sånt. Lyst på noe som ikke er "ræl", men pent og nyttig. F.eks noen veldig fine lysestaker til hverdags (har til fest, ikke telys), eller noe jeg ikke vet hva er, men som kan vise seg nyttig.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Har dere alt dere trenger, bodd sammen før, eller starter helt fra grunnen av?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Vi har bodd sammen i tolv år, men flyttet mange ganger. Mye har derfor blitt ødelagt eller forsvunnet underveis. Vi giftet oss unge og fikk dengang alt vi trengte, men nå er ikke smaken helt den samme lenger. Ønsker meg noe pent og eksklusivt. En designklassiker av et eller annet slag. Pris fra 500-2.000 kr. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 tja, hva med oppbevaring? Det er alltid kjekt med oppbevarig av alle slag. Plastkasser med lokk til sesongklær/utstyr. bare å sette i kjeller eller på loft. fine skittentøyskurver kurver og annen type oppbevaring til vaskemidler o.l på vaskerom esker med etikett til papirer som skal spares på. Håndstøvsuger om dere ikke har. taklampe, vegglampe flotte hverdagsglass og vannkaraffel/mugge? serveringsbrett taco/salatfat utelamper gavekort på obs om dere trenger maling, tapet, verktøy osv osv til evnt oppussing
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 kjøkkenmaskin stor lykt til å ha ute samle på et flott servise eller glass
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 forskjellige kjøkkenredskaper og dippedutter? maskiner o.l? vi fikk en stavmixer i fjor og har aldri fått en bedre/mer nyttig gave ellers fine pyntegjenstander, former, gryter ting og tang , kanskje samleobjekter? Altså, som spesielt servise/grytesett/glass dere samler på?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Tusen takk for forslag alle sammen! Setter stor pris på alle tips! Utelykt var ikke dumt! Hi
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 føler du at du kan forvente en gave til 2000 kr? gi heller tips, si at dere finner en dyr ting og sier at folk evt kan spleisE? synes 2000 var dyrt, selv for "samlet" gave
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Hva med å ønske seg penger? Så kan dere kjøpe ting dere plutselig kommer på at "dette trenger vi". Det er jo ikke sånn at man MÅ få store pakker under treet.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Nei, liker ikke å ønske meg penger. Jeg liker godt pene ting, men er ikke så oppdatert på sånt. Så vil så gjerne ha "innertipset". Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå