Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Vi har igrunnen et godt ekteskap, så jeg ble paff av mannens reaksjon. Først sa han; "Har du glemt at det er advent?", til tross for at jeg hadde tatt fram lysestake med fire lys. Han ville ha elektriske lys i vinduet, så han gikk på loftet og tok ned stjerna og sin egen lysestake fra gammelt av. Han kommenterte at lysestaken ikke lå i pappeska si (det var altså jeg som ikke hadde lagt den i eska). Da vi skulle sette på lysene, virket den ikke...! Han antydet da at det kunne være den ikke virket fordi den ikke hadde ligget i eska si. Han mente altså det var min feil at den ikke virket...! Jeg sa ikke noe, men ble litt paff, må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Okei.. Mannen sa noe dumt, også da? Er ikke akkurat ille det da..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Nei her er det bare en ting å gjøre. Du må forlate han og aldri la han møte barna igjen. Kan ikke være sammen med en som sier slikt............ Øhhhh...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Ja, riktig! Nå skal jeg gå og denge ham opp med den teite adventsstaken! Woman power.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Ja selvfølgelig, må slå litt vett i han først. Hvordan kunne jeg glemme det. Herlighet da.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Men dere... han datt på en rar måte og ble helt stille av seg. Bør jeg ringe legevakten?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #11 Skrevet 27. november 2011 Gi han en paracet og se det an til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå