Gå til innhold

hvor ofte har dere sex i pp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager etter 1 mens dag begynner dere å prøve, å hvor mange dager fremover hopper dere i høye for å prøve å sikkre en liten spire? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sex en gang og det var dagen etter avsluttet mens. Det var nok til at spira satt.

Skrevet

hehe, det var flaks da.. men vare det planlagt pp da? siden dere bare hadde sex 1 gang?

Skrevet

Hadde sex 3 ganger før el forrige pp.. ble ingen spire.. tror vi var 2-3 dager for tidlig for el..

Vinker tanta adjø i dag å satser på sex annenhver dag fram til el fra i morgen av - dvs ca 10 dager fremover :)

Skrevet

3 ganger 1 pp, 1 gang 2 PP, satt andre gang

Skrevet

Mannen min jobber en del av gårde for tiden... Og når han endelig er hjemme så er et ikke alltid ork til sex :( Off, jeg synes det er slitsomt å "prøve" også..

Ser han kanskje fire ganger i måneden, noen dager av gangen, for tiden.. Den jævla eggløsninga klarer jeg ikke regne ut når er en gang. Så kan vel ikke klage på at jeg ikke blir gravid, når vi ikke får hatt oss mer enn som så :(

Skrevet

Klarer ikke regne ut? Den er 14 dager etter første dag i mensen, dersom du har sånn nogenlunde normal syklus.

Har sex så ofte vi kan vi. Pp 17 her, så håper jeg får beholde neste gang, etter 3 aborter.

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag:) Ville helst hver dag, men han fikk streng beskjed om at han måtte "spare" spermen sin;))

Skrevet

"spare" spermen sin?

har jeg gått glipp av noe? :) vist så, så fortell meg gjerne det... hehe

vi har hatt oss hver dag i fra siste dag i mens til 2-3 dager etter el for å være sikker på at vi treffer i allefall, men om det blir noe baby av det gjenstår jo å se ;) hehe

lykke til denne pp alle damer :)

Skrevet

Dersom mannen har nedsatt spermkvalitet anbefales det å ikke ha utløsning for ofte, gjerne bare annenhver dag dersom man er prøvere. Ellers kan man bare kjøre på.

Skrevet

ok, ja det hørtes egentlig litt logisk ut :) men spermen leve jo rundt 48 timer, så da burde det jo holde med annen hver dag ;)

masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...