brutussa Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 ofte når jeg går eller rører meg på ugunstige måter, så svir det skikkelig på undersiden av magen, heeelt nederst på magen - på undersiden av kulen. hva er dette? flere som har det sånn? førstegangs, som du kanskje skjønner akkurat startet på uke 35
kleika Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 hei brutussa har ikke prøvd dette, men er du sår og rød på noen måte? det kan jo være noe irritasjon eller svangeskapskløe? dette er helt normale ting der ofte kommer pga huten strekker seg, ellers har jeg ikke noen ide til deg
Minilille Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Hei. Jeg vet jo ikke om det er likt som meg,men jeg har vært masse plaget med en slags svie/stikkende smerte dennne gang,mye mer enn de forrige. Har kommet spesiel hvis jeg sitter bøyd fremover,og reiser meg opp. Vet man kan ha slik tidligere i svangerskapet,og at det da er livmoren som vokser og strekkes i, men jeg syns det har vart for lenge til at det kan være det. Jeg tok det opp med fysio da jeg har hørt det kan ha sammenheng med bekkenplagene,men det mente ikke hun. Var hos legen i dag,og hun sa at det nok er veksten som gjør det. Jeg har vokst mye og raskt, og har hatt tette svangerskap så hun omtalte det som at livmor og alle bånd blir litt irritert. Samt at man kan bli litt støl av vekten på magen. Håper hennes svar kan være til hjelp for deg også selv om du er førstegangs
mangolin™ღ♂ Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Jordmor fortalte meg at hun hadde hørt av en lege at det er livmorveggen som trykker på tarmen, dermed blir det noe syreoppsamling enkelte steder som kan gi svie på innsiden.
Bondebaby Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Beskrivelsen din minner litt om slik jeg følte det da jeg hadde begynnende bekkenløsning (framme). Det tok litt tid før jeg skjønte at smertene faktisk kom fra bein/ledd. De føltes til tider litt som svie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå