Gå til innhold

Uff, har "valgt" feil samarbeidpartner i klassen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går i en klasse, og alle har "sin" samarbeidspartner. Jeg angrer veldig på at jeg satt meg sammen med henne som jeg nå sitter med.

Hun er skikkelig sjefete, innrømmer aldri at hun tar feil, snakker over meg, tror hun kan alt osv osv. Hun er sånn med alle egentlig. Men det er jeg som er "stuck" med henne. Nytter jo ikke å skifte partner heller, for det betyr da at noen andre må bli splittet også vil jeg jo heller ikke såre hun jeg jobber med, selv om jeg egentlig ikke er særlig begeistret for henne.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva det egentlig er å gjøre spør du oppi alt det du skriver? drit i hennes følelser akkurat nå. Få gøts å Sett ned foten din å brøl tilbake...!

Skrevet

Dere har vel ikke gruppearbeid hele tiden? Og når dere har det bytter dere vel på gruppene?

Aner ikke hva du studerer da, selv er jeg førskolelærer og på det studiet er det mye gruppearbeid, men vi jobbet jo ikke sammen med de samme menneskene hele tiden. Noe av greia er jo å kunne samarbeide med flere forskjellige typer mennesker, ikke den samme hele tiden.

Skrevet

Neida, ikke hele tiden. Men vi har faste plasser i klasserommet og vi to sitter altså ved siden av hverandre. Er på videregående nivå dette og gruppe arbeidet består som oftest av to og to, noen ganger er vi 4 og da går det mye bedre, men skulle helst ha vært uten henne på gruppa uansett. Uff, nå høres jeg slem ut. Er ikke det altså:)

Skrevet

He he:) Jeg er ingen brøler skjønner du, er alt for redd for å tråkke på tær og andres følelser:) Jeg må vel bare holde ut, i og med at jeg mangler gøts. Søren altså

Skrevet

Si fra til læreren og se om dere ikke heller kan rullere på gruppene, så kan man dele på ondene *kremt*

-Hilsen vgs lærer'n

Skrevet

Ta det opp da vel, si til læreren at du synes det er teit å samarbeide med de samme hele tiden, at du gjerne skulle byttet litt plasser i klasserommet etter jul så du fikk prøvd å samarbeide med andre personer også.

Skrevet

Snakk med kontaktlærer/klasseforstander (usikker på hva det heter på vgs), og si det som det er. Kanskje de ordner slik at alle må bytte plass, så får du på magisk vis byttet partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...