Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jeg har hengt opp stjerne og satt opp en syvarmet adventsstake (elekstrisk) i vinduet. Har funnet fram adventsstaken og lilla lys samt lilla servietter. Men der stopper det. Leser på Facebook at så mange har hengt opp julegardiner og ordnet med nisser og alskens pynt. Jeg synes det er tidlig, jeg... Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg henger ikke opp julegardiner i det hele tatt. Kanskje jeg burde kjøpe noen, forresten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Enig med deg. Stjernene i vinduene er på plass og adventsstaken likeså, men nisser og det vi har av julepynt ellers får vente.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Har hengt opp stjerna og satt frem fire lilla kubbelys. Å pynte til jul gjør jeg den 23.desember, men i år skal vi gjøre det den 16. for vi reiser hjem til jul den 20.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Vi har også kun stjerner i vinduene og adventsstaker. Lilla lys i adventstaken på bordet og en lilla duk under. Her pyntes det til jul 23 desember. Kommer pepperkakehus, litt juleblomster og kakebokser med småkaker før det, men det er også alt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Ingen pynting her enda, har ikke hatt tid og ork, begynner denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå