Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hvilken type, og hvordan oppdaget du det?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Hvorfor lurer du? Tror du at du har kreft?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Ja det har jeg hatt. Ble oppdaget ved en tilfeldighet.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Jo, eggstokk- kreft. Hadde en svulst som var vel 20 cm. diameter. Gikk til legen og ble operert på sykehuset, og så var det kreft i. Fikk 3 Høydose cellegift- kurer (7 dager à 8 timer cellegift, 3 uker opphold 7 dager igjen osv.) Har vært frisk i 6 år.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 ja, hvorfor lurer du? Uansett samme type eller ikke så er det veeeeldig variabelt fra person til person. Min mann har kreft, og han oppdaget det pga ubehageligheter/stikking i brystregionen. Viste seg at det er tykktarmskreft.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Så godt å høre at du er frisk nå da HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Ja lurer veldig. Har første legetime på fredag. Har vært dårlig i over 7 mnd nå, men har tenkt at det har vært stress, hormoner osv. Men siste tiden har det bare blitt verre, og jeg er redd! HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Ne, men søsteren min, faren min, søskensbarnet og bestemoren min hadde det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Hvordan symptomer har du da HI? Klem
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #11 Skrevet 27. november 2011 Ja har forstått at det er veldig varierende hvordan det blir oppdaget. Håper mannen din blir frisk igjen! Lurer fordi jeg er veldig redd for at jeg er alvorlig syk. HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #12 Skrevet 27. november 2011 Ikke jeg, men min mann. Kreft i skjoldbruskkjertelen. Ble oppdaget tilfeldig ved en rutinekontroll hos legen (blodprøven viste for høyt tyroksin nivå). Han har nå fjernet hele kjertelen med svulst, og er friskmeldt, men må ta tyroksin tabletter resten av livet. Alle burde ta en full helsesjekk hos legen minst en gang per år! Hadde ikke min mann gjort det villle dette ikke blitt oppdaget så tidlig og kunne endt mye værre enn hva det gjorde.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #13 Skrevet 27. november 2011 "Symptomer" -Diare/ løs mage, ofte med gult slim -tørre slimhinner -mye magesmerter -svimmel -konstant trøtt -en slags betennelse i fingerleddene (?) -temperaturstigning (0,5) til lett feber (har hatt mye feber siste halvåret, men har også en sønn som har begynt i bhg, så vet ikke om det er reelt) -kvalme når jeg spiser (går over etter en stund) HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #14 Skrevet 27. november 2011 Cøliaki eller Chrons tenker jeg?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #15 Skrevet 27. november 2011 Har tenkt at det kan være cøliaki ja, men hva er Chrons? Prøver ikke å ta alt i verste mening her altså, og håper jo virkelig det ikke er kreft (aller helst håper jeg det kommer av stress og er "psykisk"), men bekymret blir man. HI
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #18 Skrevet 27. november 2011 Som regel går man ned i vekt ved kreft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå