Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Opplevde at ei som jeg var venninne med baksnakket meg ved enhver anledning, og det aller meste var rein og skjær sprøyt, et par av disse tok samtalene opp på sin telefon og jeg fikk høre hva hun hadde sagt, da jeg konfronterte henne med dette så nektet hun også men da sa jeg at jeg hadde fått høre det med mine egne ord, da ble hun velig overraska og påstod at hun ikke mente det slik:(
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 en "veninne" en tid som sa sååå mye fint til meg og den daværende typen min om at vi var så flotte sammen osv osv noen timer senere når jeg hadde dratt så prøvde hun rett og slett å hoppe rett på han...drittkjerring stygg var hun også så skjønner faen ikke hva hun dreiv med
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 En "venninne" skrev, på veggen min på Facebook: "Gratulerer med one-night-stand-babyen din!". Den var flott. Hun omtaler fortsatt datteren min, som nå er 2 år, for "one-night-stand-ungen". Selv når datteren min er tilstede (når vi tilfeldig treffer henne på butikken el. vi er IKKE venner lengre).
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Var venn med ei tidligere. Jeg og mannen er prøvere, og det visste hun jo om. Så ble hun gravid, og jeg syntes det var morro, visste jo de og hadde lyst på barn. Fikk rapport fra UL og mye snakk om denne graviditeten. Og jeg hadde en svigerinne som skulle selge noe barneutstyr så jeg videreformidlet kontakt. Den gravide venninna mi var superhappy, men svigerinna mi fortalte at hun aldri hørte fra venninna mi, enda hun sa til meg at hun hadde vært å kjøpt vogn og barneseng og vippestol. Så plutselig en dag ringte hun og fortalte at hun hadde mistet babyen. Hun var da 6 mnd på vei og hun hadde vært på vanlig kontroll og de hadde ikke funnet liv, så hun hadde blitt satt igang på legekontoret (2 timer unna sykehus, 1 time fra fødestue), hadde fått babyen og dratt hjem uten. 2 timer tok det visst. Da forsto jeg at denne dama ikke var helt på kanal. Har senere hørt fra andre at hun aldri har vært gravid, og ingen forstår hvorfor hun går rundt å lyver om det. Siden vi sliter, og jeg stadig blir gravid men mister (4 ganger), har jeg bare kuttet kontakten med henne, synd det ble for rart at hun skulle gå å skryte på seg en slik senabort..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Venninnen min skulle på date med eksen min etter det var slutt mellom meg og han. Da ble jeg relativt sur og kuttet kontakten med henne. Noen måneder senere snakket hun med han igjen, og han fortalte MASSE drit om meg, alt usant, og hun trodde selvfølgelig på alt han sa. Jeg forklarte meg og hun tok plutselig min side og var villig til å ordne vennskapet, men det har ikke tatt seg opp igjen for å si det slik, jeg tåler ikke slike folk!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 den var drøy, skulle nesten vurdert en klapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå