Gå til innhold

Er det ille om foreldre ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å drikke før kl 18.00 på en søndag, med en 12 åring og en 16 åring? Eller er det ikke noe å bry seg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med en 12 åring og 16 åring i hus*

Skrevet

Hva mener du med å drikke ?

Er det snakk om et glass rødvin til søndagsmiddagen eller oppladningtil en velkjent med alkohol?

 

Litt forskjell på det !

Skrevet

Det var et noe rart spørsmål synes jeg.

 

Er det ok å begynne å drikke fordi vi skal bli dritings selv om barna er i hus? Ja, det er ille uansett!

 

Er det ok å ta seg en øl/ et gass vin selv om barna er våken og i hus, f.eks til maten? Ja, selvsagt er det ok.

 

At foreldre kan ta ett glass eller to med alkohol til maten, elelr en øl til en fotballkamp eller noe sånt i ny og ne synes jeg er helt ok selv om barna er i hus og våken. Men å drikke mye med barn i hus er aldri ok, og spesielt ikke når de er våken.

Skrevet

Vel, skulle tatt med at disse fortsetter å drikke fra kl 18 til 01-02..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...