Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Bør jeg ha vasket håret først eller fukter de det bare om jeg vasker det i dag? Har litt dårlig tid i morgen så jeg vil helst ikke at hun bruker tid på å vaske det først. Noen klippetanter som kan svare?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 trolleri trollerei, så morsomme vi er i dag da! og jeg tror frisøren gir faen i om du sier klippedama eller klippetanta til alle vennene dine når du snakker om henne
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Du svarer ikke på det jeg spør om. Om du ikke vet så ikke svar. Hovedinnleggertanta
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 det er jo bare så fuckings obvious at du er überprovosert av det som har med barnehagetanter å gjøre. Troll troll troll troll troll troll troll!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 HA HA HA.. gøy gøy!!!! ER ikke klippetante, men vil tro de liker nyvasket hår =D
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 haha, knall! Er blitt så lei av disse "tante ditt og datt" diskusjonene men for å svare på spm ditt, om du vasker det i dag og ikke tar i spray så vil klippetanter og onkler som regel godta å bare sprayfukte det... Hilsen tidligere "klippetante"
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Takk. Da gjør jeg så som du sier. Hovedinnleggertanta
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Klippetantene eller -onklene vasker det uansett hvis du ber om det. Jeg lurer på om jeg til nissen i morgen. Det føles så mye bedre å gå der etter at fastlegene byttet navn, nisse er så koselig og trygt. Har slitt så lenge med en stygg hoste og vil at han skal ta en titt på det. Har hatt feber i mer enn 3 dager, bør jeg gå?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Takk, tannfeen:) Jeg er så glad dere også skiftet navn, for nå tør jeg å få sjekket tennene mine. Dere har har jo sånn et så koselig navn:) Hilsen frøkentanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå