Gå til innhold

Ta en mann bare for pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært tro mot meg selv og ikke gått inn i forhold uten at jeg har virkelig ment det og hatt følelser for mannen. Men nå vurderer jeg å ta opp igjen kontakten med en mann som jeg ikke har følelser for, rett og slett fordi jeg snart ikke orker mer motgang enn jeg har hatt i mange år. Står nå i en håpløs situasjon på alle måter, og jeg vurderer seriøst om sikkerhet kan oppveie for manglende følelser.

Denne mannen ønsker et seriøst og langvarig forhold til meg og han er meget rik. Han kan gi meg stabilitet og trygghet og jeg slipper å være helt alene. Han er en fantastisk samtalepartner!

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette... føler meg ganske desperat i øyeblikket.

Har egentlig ikke lyst å høre alle "fordømmelsene" mot et sånt forhold, men regner med at de kommer. Er det noen som føler de har det bedre i et lignende forhold enn om de var alene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slags problemer du har og hva slags person du er. Personlig hadde jeg nok hatt det bedre med lite penger og ingen mann enn å late som jeg elsker noen. Ting blir fort irriterende med personer du ikke elsker og jeg ville nok etterhvert også fått litt dårlig selvtillitt av hele greia tror jeg.... Men om du føler at det er rett for deg, så for all del.

En ting til bare: Gi for all del inntrykk av at du er forelsket til ham da... Om han vil være med på dealen din er det deres sak som ingen andre har noe med. Men ikke lur ham for pengene hans, det blir bare vanskelig.

Skrevet

Beklager å måtte si det liksom... Men go for it :P Jeg elsker at mannen min har godt med penger!! :P

Skrevet

Tja.... Hvis du har lyst til å leve som en luksusprostituert, så go for it.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...