Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hei. Jeg har vært innom google, yahoo og andre nettsider men finner alikevell ikke svar på noen av spørsmålene mine, det er veldig viktig for meg å finne svaret på de frem til kl 00.00 ikveld. Setter kjempe mye pris på om dere skulle hjelpe til! Jeg fikk en oppgave og spørsmålene er > Hvilke tekstiler benytess i barnetøyet? hvilke materialer brukes i skotøyet for barn? hvordan er prisnivået? - vurder hvilke tekstiler du vil velge til en femåring som går i barnehage. Ser frem til å få litt hjelp fra dere som allerede har barn!
Gjest ->>- Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Øh... svaret på de tre første spørsmålene er "det varierer veldig," mens svaret på det fjerde spørsmålet er "det kommer an på været og barnet."
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Det er en veldig viktig skole oppgave, derfor kan jeg dessverre ikke skrive det slik. Noen som vet noe mer?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Dersom dette er en veldig viktig skoleoppgave så vet du vel hvordan du skal klare å formulere deg frem til svarene, og fortsatt få frem poenget som jo er "det kommer ann på så meget".
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Hvor mange innlegg skal du lage om dette da? Dette er det tredje jeg ser. Slutt å spamme og jobb med oppgaven din isteden.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Vet du hva?? I stedet for å fiske etter svar her fordi du er lat og har utsatt oppgaven du skal levere i morgen. Dra til en barneutstyrsbutikk og undersøk hvilke tekstiler som er i klærne! Ikke sitt der og jabb...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Jo, nå skal du høre. Ikke bry deg om de andre surpaddene her inne. De er bare bitre og kjipe. De aller fleste barneklær er laget av bast. Et og annet plagg er også laget av gummi. Skotøyet er laget av ørneskinn. Prisnivået er skyhøyt. Ca 65 prosent av bruttonasjonalproduktet brukes på barneklær. Min femåring går kun med bikini i barnehagen. Lykke til med oppgaven, føler at dette kommer til å gå veien for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå