Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Kommer jo helt an på det da. Vi har en, men bor i et gammelt trønderlån med dertil gammelt kjøkken, så da passer det bra inn. Bor man i en hypermoderne leilighet designet med børstet stål og minimalistisk interiør så spørs det vel...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Veldig fint, så lenge du styrer unna furu, bondeblått osv. Synes tallerken hylle passer inn i de fleste hjem.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 kommer jo helt ann på kjøkkenet, syns det passer på gamle bondekjøkken, på nye moderne kjøkken passer det IKKE
twilla Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Fint, liker spesielt om man fyller de med bøker i stedet for tallerkner
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Bor du på gammel gård er det helt greit. Over alt ellers er det bare fælt etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Jeg kjøpte en på loppemarked som heg skal male hvit og fylle med bøker på barnerommet. Ellers enig med resten.
Mille** Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Jeg har en gammel tallerkenhylle som jeg har malt hvit på mitt landlige kjøkken. Syns det er kjempefint. Har bare noen få fat i det, og ellers litt småtteri, bedre kjent som stæsj, hehe... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå