Blåmandag Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jeg har ikke akkurat grønne fingre, men jeg tenkte likevel å kjøpe dette i år. Men lukter det veldig? Jeg er allergisk mot en del ting også, kanskje dette er en dårlig ide?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Lukter no' inni hampen! Direkte heslig, spør du meg. Ikke tåler jeg det heller, så da er valget enkelt, niks svibler her i huset.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 dee lukter masse, men jeg liker den da,men er nok ikke noe for deg ville jeg tro. hva med å prøve de liljene,eller amarylliser som de heter, som er i sesong nå? de er store og flotte,og avgir ikke noe særlig duft tror jeg.
Blåmandag Skrevet 27. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2011 Ja, og Azaela kanskje? Orkide kan jeg også kjøpe. Takk!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Jeg elsker både lukten og synet av svibler, så jeg kjøper gjerne en 8-10 stykker i løpet av desember. Men allergier vet jeg lite om, bare at mange er allergiske mot julestjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå