Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hele huset vasket fra tak til gulv, julegardinene nystrøket, dukene klare, adventstjerna lyser vakkert, pinnekjøttet straks ferdig tørket, samme er fenalåret. Lammerull, sylte og div julepålegg klart, alle syv slagene kake og julebakst ferdigbakt, pepperkakehus pynta i følge med vakker julemusikk. Snøen daler ned i skjul og deilig er jorden. Og så våknet jeg... Ha en fin første søndag i advent alle sammen! ♥
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Hahaha, jeg tenkte "Er hun GAL!" Her tørket jeg støv i vinduskarmene og satte frem adventsstjerna og adventsstaken. Så ble det kakao, stekte rundtstykker og stearinlys til frokosten. Kanskje jeg skal støvsuge gulvet nå? Ikke akkurat klar til jul m.a.o. Ha en fin søndag!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 hehe! fine! Her ble det kun støvsuging, adventstaken på plass og en skikkelig daff middag, pølse og pomfri! Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Puh, godt det var en drøm...he he :-) Vi har vasket klær, vært på lekeplassen, tent første lyset og spist koteletter til middag. En haug med leker under stuebordet og ymse rot her og der, men har i alle fall vasket gulvene og tatt en runde på kjøkkenet. God første søndag i advent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå