Gå til innhold

Jeg vil kjenne kjärlighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg flyttet till sverige offret jeg alt jeg hadde og eiede på min kjäreste å vårt barn!! Min familie og mine närmeste vänner er over 200 mil borte, og jeg ser dem 1 till 2 ganger i året. Jeg har prövd alt jeg kan for å få det till å fungere....ikke bare for vårt barns skyld men for min og min kjärestes skyld også...jeg elsker henne og jeg tror hun elsker meg også trotts hennes väremåte....

Vi lever i en helt vanlig "ola norman/svensson" tillvärelse med hus og barn og alt som kommer rundt det, men di siste 2 årene virker det som om min kjäreste har glömt meg eller glömt oss ...alt som var normalt tidligere närhet ömhet omtanke respekt og kjärlighet virker bortvisnet!

Jeg har kjämpet riktig hardt for å få tilbake vårt gamle liv, men det virker ikke som at hun önsker å löse eller vill se problemene. Hun sier at det er jeg som har problem og at jeg skal bare väre fornöyd med hvordan vi har det...hun har sagt rett ut at hun ikke kommer å endre sig, og at jeg må bare vänne meg! Men skal jeg endre meg totalt etter henne??

Sex har vi ca 1 till 3 ganger i måneden, men bare nor hun vil ha det, og skulle jeg pröve meg får jeg bare få en bare kald skulder...närhet og ömhet utenfor sängen fins ikke...en kyss og elsker dig er bare en rutin i värdagen som oftest föles helt tomt nor man får höre det.

Skulle jeg pröve å lägge meg ved siden av henne i soffaen så får jeg ryggen med en gang...skulle jeg pröve å få henne till å legge sig ned ved min side og bare kose så får jeg höre at jeg bare önsker sex eller mange andre unskyldninger...det fins så mande exempler...

Jeg brukte å väre glad hele tiden jeg hadde masse energi og elsket livet, men jeg kjenner jeg mister mer og mer energi for vär dag som går...

Nor jeg tar det opp med henne hvordan jeg har det, så blir hun alltid så overasket over at jeg föler det slik, fordi hun föler at alt er så kjämpe bra....så ender det i et stor bråk hvor jeg sitter i soffaen og pröver å forklare mig og hun smeller i dörrer og skriker bare värre...og etter tre fire dager med isfront er det tilbake til presis det samme...

Vet egentlig ikke hva det skal hjälpe å skrive det här, men det er vel kanskje en måte å få ut sin frusttrasjon...Jeg er fortvilet og vet snart ikke hva jeg skal tenke eller gjöre....

Jeg vil bare kjenne at hun att hun bryr sig og at hun vil ha mig i sitt liv...jeg vil bare kjenne kjärlighet fra henne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...