Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Er det en fin julegave til svigers? De har ikke ønsket seg det, men de drikker kaffe begge to. Den ene drikker hver dag, den andre dikker av og til, men alltid i helger. Ser at de kun bruker kaffetraktern på ettermiddag og helg. ellers går det i pulverkaffe, siden bare ene skal ha. Er ikke kaffemaskin da veldig luksus? Tenker på en enkel kaffemaskin. Ikke slik som lager alle mulige slags kaffer med smak. ene bruker melk til kaffe. Men det er vel noe hun fortsatt kan helle i etter at kaffen er klar. Eller bør det være sånn melkegreie på maskinen? Drikker ikke keffe selv, så er ikke helt erfaren på dette. Forslag til maskiner?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg drikker ikke kaffe, men har alikevell kaffemaskin Den lager verdens beste kakao og iste. Jeg har alltid litt forskjellig kaffetyper/kapsler i hus, så jeg kan servere gjester. Jeg har DolceGusto (helautomatisk), som er superenkel å bruke. Syns det er en flott julegave! Dine svigerforeldre blir sikkert glad for å få en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå