Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Er barnet med? Hun er 2 år. Vår første samtale. Ser for meg at barnet ikke blir glad når hun ser oss komme, også henter vi henne ikke. Har samtale p åslutten av dagen. Hun ser når vi kommer.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Nei, barnet er ikke med. Går det ikke an å ordne det slik at hun ikke ser dere da?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Kan dere ikke bare hente henne da?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Barnet skal ikke være med på samtalen, dere skal jo prate om henne! Jeg har alltid klart å snike meg inn uten at sønnen min har sett det. (dette var da han var mindre, nå går han siste året og bryr seg ikke om han ser meg).
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Vindu mot parkering, så stor sjanse at hun ser. Men kan snakke med de ansatte, om de kan passe på at hun er opptatt med noe et annet sted til det tidspunktet. Sikkert ikke noe problem.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Da ringer du 1-2 minutter før du kommer, og så tar en av de ansatte og avleder henne/tar henne med inn i et rom der hun ikke kan se når du kommer, så slipper du hele problemstillingen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Det er jo det som er spørsmålet mitt. Henter jo hvis hun skal være med. Men ser ut til at hun ikke skal være med.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Hvordan mener du de skal hente henne når hun ikke skal være med på samtalen? Nei ungene er ikke med på samtalen. Dere sier hei til ungen deres om hun ser dere. Men først snakker dere med de voksne i bhg når dere leverer på morgenen om de kan holde henne aktiv i den tiden dere kommer til samtalen slik at hun forhåpentligvis ikke ser dere. Så henter dere henne etter samtalen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Skulle akkurat til å foreslå det samme, Alva. Vi har alltid blitt enige med bhg på forhånd om at de leker med barnet et sted hun ikke kan se at jeg kommer. Det hadde bare blitt bajas dersom hun så meg.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Takk for svar alle sammen! Da avtaler jeg bare på morgenen. Ikke godt å vite slike ting når man ikke har hatt samtale før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå