venter 1til<3 Skrevet 28. november 2011 #26 Skrevet 28. november 2011 38dager igjenn... Føler meg slapp men må bare presse til å gjøre noe slik at jeg ikke blir liggende. Lillebror lligger å presser hardt utover magen så jeg føler meg pressa inside kvalmen er mer enn hva jeg har hatt i noen av svangerskapene:p Men håper jeg går til dagen denne gang å Er noe av sjarmen disse "plagene" med å være gravid Good adventstid jenter
mangolin™ღ♂ Skrevet 28. november 2011 #27 Skrevet 28. november 2011 22 dager og nå er formen ikke så god som den har vært gjennom svangerskapet. Nå er jeg sliten, har vanvittig vondt i ryggen, føler meg tung og innimellom kvalm. Kynnere og strøm ned i - ja- utgangen, som er vanvittig vonde. Har riktignok vært superstresset et par uker nå, vært utrolig mye å gjort så mulig det er derfor, jeg er sliten!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 28. november 2011 #28 Skrevet 28. november 2011 Hei 17 dager igjen og gleder oss veldig Huset er vasket ned og alt er klart, gjenstar bare og pynte til jul,og rydde litt plass i frysen til noen middager etter sykehusoppholdet Syntes tiden gar sakte likevel, det kan jo ga over tiden og, og med alle de kynnerene jeg har hatt i hele svangeskapet sa skulle det vere rart om jeg gikk over, men hun kommer nar hun vil
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2011 #29 Skrevet 28. november 2011 Har 71 dager igjen, føler tiden går veeeeldig sakte. Formen er ganske dårlig, bekkenløsning,svimmelhet og søvnvansker. Håper tiden går foretre nå i jule månenden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå