Gå til innhold

Lenge igjen i dag da jenter? Og hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 14 dager igjen, 1 søndag i advent, og huset er nyvasket og pyntet (med god hjelp av mannen her jeg halter rundt med bekkenløsning både foran og bak...).

Ute snør det for første gang i år, har sovet lenge, og skal først nå til med å rydde av frokostbordet:)

I dag skal det lages kjeksdeig å legge i fryseren til barselbesøkene kommer, og så skal livet nytes i tosomheten vår, aner jo ikke hvor lenge den varer;) spennende å gå å vente på når mini melder sin ankomst, kjenner veldig etter da kynnerne er skikkelig ubehagelige tid tider, men ingen regelmessighet, og de roer seg alltid etter en stund. Åh, som jeg gleder meg til jul, og en helt ny tilværelse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager igjen her. Formen er god, er helt klar! Gleder meg, og litt skummelt samtidig siden vi har en kommende storebror og hjemme. Han er to og et halvt.

Skrevet

30 dager igjen..

formen er bra men jeg er veldig sliten og blir fort irritert hehe:)

Skrevet

40 dager igjen, føles som en eeeevighet! Er ikke sliten egentlig. Bare ukonsentrert, rastløs og totalt opphengt i at tiden må gå...... Æsj. Hater å ikke leve i nuet!

Skrevet

Jeg har 8 dager igjen! gleder meg masse, men kan ikke si jeg at jeg har alt klart her.. Hmm, i dag MÅ jeg pakke fødebagen og vaske litt babytøy. Håper på å få ligge på sofaen med bena høyt oppe den siste uken, men noe sier meg at det ikke er det som kommer til å skje. Har litt igjen å gjøre her i huset :) Formen er jo fin, men merker jo at jeg er litt mer sliten er vanlig :(

Skrevet

Hei!

11 dager igjen her. Begynner å få det meste på stell, men ennå litt som gjenstår. Er veldig usikker på om jeg har nødvendig antall bodyer, strømpebuker, pysj o.l., men har jo også lyst å kjøpe noe når jeg vet om det blir jente eller gutt...

Fikk ikke sove i natt... Det var "krenging" hele natta så er spent på fortsettelsen den siste tida. Håper på forholdsvis god søvn og ennå tid til en del forberedelser. I motsatt fall (dårlig søvn) så blir jeg mer og mer klar for at noe skal skje... Spennende blir det uansett:)

Ha ei riktig god advent!

Skrevet

Termin i dag. Formen er helt pyton, fysisk og psykisk. Så her blir det sykehustur i løpet av morgendagen eller tirsdag. :-P

Skrevet

Har 63 dager igjen... Såååå lenge. Håper tida går fort

Skrevet

69 dager igjen. Begynt å få vondt i halebeinet, men ellers er alt bra.

Skrevet

Jeg har 45 dager igjen og dritt lei. Vil ha den ut nå men er kjent for å gå OVERTID :o(

Skrevet

9 dager til termin, meget klar for å få babyen til verden, formen er mildt sagt jævlig :/

Skrevet

55 dager igjen :) åååå tiden som har gått såå fort gå nå sååå sakte... :/

Skrevet

40 dager igjen idag- og er pr definisjon blitt høygravid :) lengter etter å treffe lille gull i magen; men skal nok klare å vente noen uker til :)

Skrevet

Jeg har 23 dager igjen til keisersnitt... Veldig sliten og kjenner det blir godt å få han ut, men det går helt greit...:-) skulle ønske tiden gikk ennå litt fortere...;D

Skrevet

Termin i morgen, så da er det meg og LeMaRa som er nærmest foreløpig:-) Her skjer det fint lite, bare å vente.....vente.....vente:-D

Skrevet

Her er det akkurat 3 uker igjen... har såå lyst å treffe henne med en gang:) så håper fødselen starter før termin;D

Skrevet

9 dager til KS. Skummelt når jeg begynner å tenke etter på at disse dagene kommer til å forsvinne foran øynene på meg. Huset er hvertfall så og si adventklar. Har en pakkekalender å få i stand, strikka ferdig et mor Signe teppe. Samt holde vedlike huset hehe. Er nok å få tiden til å gå med hvertfall!

Skrevet

45 dager igjen :) litt for lenge og egentlig litt for snart.. alt etter når på dagen du spør, hehe ;)

skal flytte i ny leilighet til uka, så han må nesten vente til vi har kommet i orden der hvertfall! og så hadde det også vært greit om han hadde venta til jeg skal ut i permisjon fra skolen, slik at jeg får dette semesteret godkjent.. men ellers utenom det er jeg veldig klar og utålmodig etter å få møte lillegutten vår!:-)

Skrevet

91 dager igjen her gitt... I can't wait :P

Skrevet

4 dager igjen her til termin. Forbereder meg på overtid,men håper ikke det.

Formen er faktisk ikke så værst,men er litt smer sliten nå.;)

Lykke til alle her inne:)

Skrevet

Her er det 6 dager igjen til termin. Gleder meg utrolig til hun kommer ut. Begynner å bli utålmodig nå.

Det meste er klart, har bare å stryke sengehimmelen igjen, og litt babyklær som skal vaskes.

Skrevet

46 dager igjen til termin. Håper på at hun kommer før tiden ettersom begge de andre to kom før og jeg har lest at de som går overtiden ofte gjør det med alle og de som får før gjør det med alle. Håper det er noe i det for jeg kjenner at nå begynner det å bli tungt.

Men hun trenger ikkje komme før etter jul og nyttår:) Så når rakkettene smelle kl 24, så er det bare for henne å komme, DA er eg klar!:)

Men det er nok ikkje jeg som bestemmer, hun kommer når hun er klar.

Spennede å se hvilken dag det blir.. Gleder meg uansett masse til å møte babyen min :)

Skrevet

I dag har jeg 65 dager igjen. Er akkurat 31 uker, og går dermed inn i min 32. ;)

I dag blir jeg også sykemeldt for resten av svangerskapet pga besviming av ALT som er det minste anstrengende. Vi snakker å dette i gulvet av å skjære en brødskive eller gå inn på butikken for å kjøpe melk. Kvalmen har også begynt å komme tilbake. Formen er med andre ord ganske dårlig, men 2 mnd er ikke så lenge, så jeg skal nok glemme alle komplikasjoner når jeg ligger der med jenta mi i armene. Jeg tenkte faktisk å kjøpe to stk "sjokoladekalendere"; slike julekalendere til 10 kr med små sjokolader i, og ta dem etter tur. Når jeg da er ferdig med nr 2 er det ikke lenge igjen. Kanskje det får tiden til å gå fortere. Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...