Gå til innhold

til dere slankere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gått ett kurs som heter xtravaganza, det er friskhuset her som har det kurset. jeg tok av meg 28 kilo på 5 mnd, det er nå 4 mnd siden jeg var ferdig med kurset, å vekta holder seg :)

for dere som vil vite litt mere om dette kurset så kan dete sjekke ut xtravaganza.no :)

for meg funket dette supert, kiloene raste av :)

jeg var rundt 90 kilo, nå er jeg nede på 60-tallet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg kan alt om slanking fra før, og det er veldig deilig å nesten ikke tenke på at en er på slank. Med et kurs og et opplegg som skal få vekta ned hurtigst mulig blir det altoppslukene.

Jeg har ikke mål om å gå ned så hurtig i vekt, men å bruke det som en livsstil. Jeg trener ikke noe særlig en gang, bortsett fra noen turer i uka. Men det er ikke for slankingas skyld, det er fordi jeg har lyst å gå tur.

Skrevet

folk velger å gjøre det forskjellig, jeg for min del trengte en kick-start for å komme i gang.. så for meg var dette måten, å det er nå også min livsstil.

kurset i seg selv handler om livsstilsendring.. å jeg har lagt om kostholde og trener 2-3 ganger i uka :)

Hi

Skrevet

Hva slags konsept er det da, pulver? Evnt. hvor mye koster det?

Skrevet

du kan velge selv om du vil begynne på pulver eller om du vil begynne med det som kalles xstravaganza tallerken.. ( som består av kjøtt/fisk, grønnsaker og salat) jeg gikk på pulver i en mnd, så gikk jeg over til tallerken til jeg var nede i ønsket vekt :)

jeg betalte 999,- i mnd for kurset, så kommer pulvere i tillegg om du ønske å gå på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...