snart2barnsmoor<3 Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 kan man bruke pysjen fra hennes og mauritz eller trenger man en ull pysj til første nettene hjemme? =) tenker.. att de vokser jo fort ut av de... men jeg begynner å bli skeptisk til hennes og mauritz klærne.. om de er varme nok..hva har dere kjøpt inn til pysj??
lenioslo Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 kjøpt ullpysj fra Joha, men nå synes jeg plutselig at den virker litt grov mot huden. Mulig jeg begynner å bli hysterisk her.. Tror helt sikkert HM-pysj er varmt nok hvis du uansett har teppe/dyne og kanskje en myk skinnfelle i vogga.. Det er vel ikke spesielt kaldt inne på soverommet eller? Men, de sier jo at 100% ull er best, for det puster slik at kroppsvarmen reguleres selv. Jeg synes det høres logisk ut, selv om jeg serriøst aldri ville sovert med ullpysj, skinnfelle pluss dyne selv :-/
snart2barnsmoor<3 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 ja.. ull er nok det beste! men dyrestee i lengden tenkte jeg!? så vi har kjøpt en dyne som puster og er allergifri og ikke tung.. med flanell trekk.. som ble fortsatt mykt etter vi vasket det.. og att vi har det lunt på rommet, å att det blir bomull eller ull body med strømpebukse og sokker.. begynner å grue meg litt til første nettene hjemme jaa.. kommer til å være våken hele tiden
barbabelle Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Hei! Forrige gang brukte vi bare bomull om natta på lilletrollet og det funket supert det! Hendte jo det ble noen skift pga melkesøl eller bæsj, og da var det greit å kunne vaske og tørketromle pysjene. Enklere og billigere enn ull! Og vi brukte bare bomull fra H&M. I begynnelsen brukte vi omtrent ikke ull i det hele tatt når jeg tenker meg om. De første ukene var vi mye inne og slapper av, så tok ikke helt av på ulltøyet før etter en måneds tid tipper jeg, og da stort sett når vi skulle ut på trilling.
1jente2gutter Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Holder med vanlig pusj fra f.eks h&m eller kappahl synes nå jeg.Det jeg har gjort da det er kaldt , er å har å baby en body under pusjen. Men når de er så små,spenner de jo ikke av seg dyna, og har en en god dyne,holder babyen seg varm uansitt. Jeg synes det er dyrt å ha mye i ull,da en må ha noen i hver str.Viss babyen bæsjer seg ut,må en jo ha noe bytte.....
snart2barnsmoor<3 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2011 tusen takk for fine tips!! =) da er H&M klærne vi har kjøpt bra i massehvis =)
<3 mine søte små<3 Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 kommer til å bruke body og strømpebukse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå