Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Mulig dere ler dere ihjel, men ønsker å gå ned noen kilo. Problemet er at motivasjonen ikke er på topp og det er vel ikke beste utgangspunktet. Håper bare å finne ting jeg har LYST til å spise, så håper jeg at motivasjonen kanskje kommer om jeg lykkes? Ikke satt meg inn i disse lavkarbogreiene så mye, men er litt karbo greit? og hva er i såfall litt? Er sjokolademons og colaelsker, så håper jeg finner substitutt. Liker ikke mye frukt og grønt. Her er liker lista mi, kan noen si hva av dette som er nei-mat? løk potet gulrot banan appelsin kiwi smør alt av kjøtt alt av fisk, minus sild egg melk skinke majonaise kaviar syltetøy leverpostei Noe av dette jeg må holde meg unna? Drikker ikke melk, men elsker fløte i mat. -og det er visst bra?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Dropp sjokolade, bytt til nød ut cola med pepsi max eller tab x-tra, dropp syltetøy, banan, appelsin, kiwiog potet. Kaviar er fryktelig salt så den er ikke å anbefale i store doser. Da er du på lavkarbo light (gulrot er fryktelig søtt, men i små doser holder du deg innenfor lavkarbo). Innfør fløte, rømme og salat og grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Hva med fun-light saft? Blir så kjedelig med vann.. Hvor mye karbo ødelegger opplegget?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Det er individuelt og kommer ann på hvilket opplegg du ser for deg. Kaviar inneholder også en del sukker vil jeg tro. Fun-light går fint. De som går på streng diett holder seg gjerne unna kunstig søtningsstoff, men det er minimalt med karbohydrater i fun-light.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Du bør kutte potet, gulrot, banan, appelsin, syltetøy og kaviar. Avokado, brokkoli, rosenkål og litt tomat kan du spise. Cola må du kutte helt, men av sjokolade så kan du spise Cloetta.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Au, liker ingenting sunt. Hvis potet,gulrot,banan,appelsin er bannlyst sliter jeg. Det var det jeg sa, jeg er en vanskelig sjel. Klarer bare ikke å spise salat,tomat,paprika,avokado,brokkoli,eller rosenkål. Jaja,kom i det minste på at jeg liker sjampingnoner......
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Om du ikke liker sunn mat så burde du lære deg til å like det. Sunn mat og grønnsaker er alfa omega for et sunt kosthold og for en sunn kropp.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Ja, altså frukt og juice er ikke ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå