Gå til innhold

Føler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke veldig langt på vei, 6 uker. Jeg er rett og slett så bekymret for at noe skal gå galt, at jeg ikke klarer å tenke at jeg er gravid enda. Har veldig ømme pupper osv, men jeg klarer ikke innstille meg på at jeg er gravid - i tilfelle noe skulle gå galt. Er det bare jeg som er sånn? Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt normalt. Jeg er sikker påa t alt er som det skal der inne. :)

Ikke bekymre deg så mye.

Og husk,at om noen uker så kan hende ALLE graviditetstegn forvsinner,(de ømme puppene) det er også helt normalt.

Bare nyyyt at du ikke har noen plager.

Kos deg med graviditeten din nå i julestria. :)

Skrevet

Jeg var akkurat som deg frem til uke 8. Var så bekymret og alt jeg ville var å bli litt kvalm eller noe. Nå spiser jeg mine ord! Utrolig kvalm fra uke 9-13. Gikk ned 20 kg. Og bekkenløsning veldig tidlig. I uke 15 var det nok og jeg måtte bli mer eller mindre sengeliggende. Er bare i uke 25 nå, så det er lenge igjen.

Nyt at du ikke har så mange symptomer du, det er en gave :) Og ømme bryster sier jo sitt. Er du veldig bekymret kan du jo bestille en privat ul, det beroliget meg i alle fall. Så hjertet og lille mini sprelle som bare det inni der selv om jeg ikke kjente noe ting.

Skrevet

Det er godt å høre! Dette er andremann, og hadde ikke mange symptomer med første heller. Men har vel blitt en mer bekymret hønemor med tiden :)

Har hatt lyst til å bli gravid så lenge nå, men mannen har ikke vært klar. Så er nok litt ekstra bekymret siden jeg har gledet meg til dette så lenge. Tror jammen jeg bestiller med privat UL. Hvor tidlig kan man ta det? For å se hjerteslag etc?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...