Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Den ene er til en gutt på 2 år Den andre til en gutt på 13 år Og den tredje til en gutt på 33 år;) Holder på å skrive en liste om hva jeg skal handle i morgen og trenger mange tips! Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Til den store: dvd, sokker, bokser, flaxlodd, barberblad, sjokolade, øl, massasjeolje, gavekort på massasje (utført av deg), gavekort på en orgasme på den måten han ønsker også den utfør av deg selvfølgelig Eller bare en ølkalender? Det går fint an å få tak i 24 ulike ølflasker, hvis du har en litt større butikk i nærheten. Den minste: Masse fine kalendergaver på apotekene, f. eks. badeskum, refleks, tannkost... Kule truser (hvis han har begynt å bruke det, sjokolade, evt aktiviteter, som pepperkakebaking, aketur (hvis det er snø), duplo som deles opp og gis over flere dager, jeg har kjøpt pakke med flere små dinosaurer på Nille, delt opp og vips hadde jeg pakke for flere dager, pakke med morsomme ballonger..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Tusen takk for tips:) Men til han på 13 er det vanskeligst å finne på til, så mottar gjerne flere tips:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 til 2åringen: - en pakke nissesjokolader som kan deles opp til flere dager - en pakke smådyr eller biler som kan deles opp til flere dager, eller begge deler - en 3pk kinderegg til 3 dager - en barnefilm - en barnebok - noe festlig til badekaret - bobler eller magisk klut el. jeg er litt for å gjøre det enkelt og rimelig jeg da. De store gavene kommer på julaften. til 13åringer: her blir det jo litt verre å gjøre det enkelt og rimelig... her ville jeg hatt mindre gaver og mer snop av den enkle grunn at 10kronersgaver er vanskelig å finne til en 13åring - noen sjokolader eller annet snop du vet han liker - kinobilletter (2 stk, til 2dager) - hårprodukt - deo - et belte - et par sokker til 33åringen: jeg likte veldig godt den ideen med 24forskjellige ølflasker jeg da, men andre tips har man alltids: F.EKS omtrent det samme som 13åringen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Ser du har fått mange tips, men til han på 13år: Tenk over hva du faktisk må kjøpe til han som han bruker og pakk dette inn. Feks: ny deodorant, nye sokker, boksere, luer, votter, såper (slike som passer til å ha med i gymbaggen) Kinderegg blir en aldri for stor for, kule reflekser (lurt å ha mange, slik at du kan henge en i hver jakke) Lys til sykkelen, Gele til håret osv. Min mor laget alltid kalender med endel ting som hun uansett måtte ha kjøpt. Truser og sokker var ikke unormalt å få i den, jeg var vant med å få dette fra jeg var liten så for meg var ikke det kjipt når jeg ble fjortis og fikk det. Ett år fikk jeg 20par sokker og 4 kinderegg, jeg var superfornøyd! Kalenderen ble vel dyrere enn den kunne ha blitt, men sokkene måtte jeg uansett ha fått, så to fluer i en smekk.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 13 åringen her i huset får kun pakker i helgene, godis på lørdagene og en litt større ting på søndagene. Første søndagen får hun f.eks maskara. Synd det er helt umulig å finne 24 småting til så store barn, derfor blir det heller noen få litt større ting. Mannen kan vel få 24 øl?;o) Eller sjokolader, små hyggelige kort med fine ord?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Takk for tips om ølekalender!! Den skal jeg gå for. Må innom den lokale ølbutikken og polet. :-) Håper han blir overrasket. Å, jeg elsker adventstida og jula! Men 13-åring ja. Prøver å huske hva jeg fikk selv. Det var gutt, sant? Jente er litt enklere. En sminkepung som gradvis blir fylt av innhold f.eks. Men han samler ikke på noe da? Fotballkort eller lignende? Hva er han interessert i? Er det noe du kan dele opp i mindre pakker? Musikk han liker lastet ned til ipod. Sjokolade, yndlingsmiddagen. Litt vanskelig alder, gett.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 12.19: Det er jo kjempeenkelt og ikke minst gøy å finne på pakkekalender til tenåringsjenter (Jeg har ikke jente selv - ikke ennå iallefall ) Om du f.eks går på H&M kan du finne masse fint til en billig penge 1. Brett med øredobber 2. Smykke 3. Armbånd 4. Hårbøye/hårbånd 5. Lipgloss 6. Neglelakk 7. Skrin med øyenskygger 8. Ring 9. Sokker 10. Truser 11. Sminkepung 12. Glittereyeliner 13. Hårspenner 14. Hårstrikk 15. Toalettveske 16. Parfyme 17. Bodybutter 18. Badeskum 19. Hobbyutstyr (om hun liker sånt) 20. Godteri 21. Rouge 22. Et "jenteblad" 23. kontantkort 24. Dvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå