Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hadde det forrige svangerskap også men ikke før helt på slutten. Burde jeg ta det med ro når dette kommer nå? Jobber 100%.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg ville kontaktet lege på mandag jeg. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Har hatt problemer med kynnere og smerter siden uke 16, det er tidlig, så legen ønsket å sykemelde.(er nå i 22) Men for å berolige litt så var det vist ikke farlig hvis du ikke blør eller har veldig vondt (selv kan de bli så vonde at jeg blir kaldsvett men..), -før uke 24 gjør man ingenting for å stoppe det om det er premature rier heller ifg Riksen -Mye kynnere kan være trigget av UVI. Bli sjekket for dette så fort som mulig -det kan trigge premature rier. -Tidlige kynnere øker heldigvis ikke risikoen for tidlig fødsel! -Smertefulle kynnere hvert 10min i noen timer anses som grunn til å kontakte føden. -Ikke gni på magen når de kommer, da det irriterer og provoserer livmoren til flere sammentrekninger.. -Prøv å slapp av så godt du kan når de kommer, ta en "time out". Men kontakt legen din på mandag du, veldig greit å teste for UVI og infeksjoner! -Selv fikk jeg også målt livmorhalsen tidlig (ul), for å se om det var rier eller kynnere... Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå