Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Blir dette dumt? Grunnen til vi ønsker dette er ikke på grunn av ar de har kontaktet barnevernet, men fordi han er ny i barnehagen, han forandret atferd etter han begynte i den barnehagen. Vi er samarbeidsvillige med barnehagen og barnevernet, men etter møte med barnehagen fikk jeg beskjed om at sønnen min ikke har komme inn i gruppene disse barna har dannet. Jeg vet ikke hvordan vi kan hjelpe han når han ikke har det bra i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Det er jo bare å forklare hvorfor dere tenker å bytte barnehage, og be barnevernet om hjelp til plass i annen barnehage. Dårlig av barnehagen å ikke klare å inkludere barnet i gruppene. Det var dagens dårligste fra en barnehage. De klarer det om de gidder å jobbe med det, men det er vel enklere å skylde på andre(som foreldrene). Dette hadde jeg tatt opp med barnevernet, faktisk. At barnehagen ikke klarer jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Jeg skjønner i alle fall veldig godt at du vil bytte bhg. Vår bhg har også sendt inne bekymringsmelding basert på noe vår meget fantasifulle sønn har sagt, vi fikk helt sjokk. Jeg blir helt kvalm av tanken på å levere det kjæreste jeg har over til disse menneskene (som helt tydelig ikke kjenner og forstår vår sønn, til tross for at han har gått der i 3 år), og vurderer sterkt å bytte bhg. Hvordan kan man stole på noen som faktisk har prøvd å ødelegge livet ditt totalt?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Tror du virkelig barnehagen har sendt bekymringsmelding til barnehagen for å ødelegge livet ditt totalt? Ja barn sier mye fantasifult som ikke alltid er sant, men de voksne i barnehagen børr og skal ta det på alvor! Tenk om det hadde vært sant! Det finnes tusenvis av historier der barn har fortalt om grufulle ting som har hendt hjemme men ikke har blitt trodd. Bedre at man melder en gang for mye enn for lite. Så lenge mann ikke har noe å skjule har mann heller ikke noe å frykte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå