Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 hvor lenge før termin må bf søke om omsorgs permisjon hos nav? noen som vet om de betaler en uke eller noen dager av omsorgspermisjonen ?
Gjest ->>- Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Tenker du på de to ukene ved fødsel? Det er opp til arbeidsgiver om disse lønnes eller ikke. Man har rett på fri, altså ikke noe som innvilges ved søknad.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 åja ok, så da må man isåfall søke om å få det dekket da? ja det var de to ukene jeg tenkte ¨på ja
Gjest ->>- Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Søke og søke. Han kan vel spørre arbeidsgiver. Om han ikke har en arbeidsgiver som dekker det, er det uten lønn om han velger å ta dem ut.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 nei han har praksis igjennom nav, så det er igjennom kvalifiseringsprogrammet han får betalt, så da må han vel søke via dem da?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Bare pass på at alt stemmer som arbeidsgiver sier! At lønningskontoret også sier ja! Mannen min tok de to ukene når vi fikk barn i oktober og sjefene hadde sagt at de var betalt. Når lønna kom mangla halve lønninga. Da hadde lønningskontoret satt seg på bakbena og mente han ikke hadde krav på pengene siden han hadde jobba der i 10 mnd. og ikke 12. mnd. så pass på å sjekke ut det hvis dere ikke vil ha dårlig råd en måned
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 takk for svar dere men er det ingen som vet om nav kan dekke en uke eller to? hvis det er de som betaler for praksis jobben hans
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Regner ikke med han får noe siden det er gjennom nav. Hvorfor skulle han få det når så mange andre som faktisk er i jobb ikke får det?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 hvordan skal jeg vite det? derfor jeg spør vettu....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå