Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Det er fantastisk å finna mannen ein elskar og dela livet med han! -Men, denne mannen som er så god, har ein heilt spesiell familie. Særleg damene i familien hans er merkelege. Slik eg ser det er dei dominerande (mennene i familien er litt kua under dei). Desse kvinnene; svigermor og svigerinne likar å bestemma. Dei likar å setja premissane for alt som skal skje (korleis ein bør møblera heima hos seg, kortid pålegg skal inn i kjøleskap etter måltid (!) kva type septiktank/veggmaling/romfordeling/hekk... ein bør ha i huset som ein gong skal byggast). Og gode idèar skal ein jo ikkje kimsa av. Problemet oppstår når desse dominerande kvinnene inntar ei stabeis-haldning omtrent på linje med ein treåring (jo eg SKAL, eg VIL ha is no!!), og endar opp med å ta den endelege beslutninga for alt som skjer innad i familien (òg fordi menna i familien er vant til at det blir bråk om dei stiller krav, det nyttar ikkje å prøva å komma med andre forslag når desse damene har bestemt seg. Dersom ein gjer det, blir dei sure og straffar ein med å gje motparten dårleg samvittighet - er ikkje det ein hersketeknikk?). Eg lurar på om nokon har innspel omkring dette, for eg er jo så vanvittig glad i kjærasten min, men kan verkeleg ikkje fatta korleis eg skal halda ut med den feminine delen av familien hans gjennom ein langt liv (han er odelsgut og me skal flytta heim til han og ta over garden - i nabohuset til svigermor, hehe - SO glad er eg i han...)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 huff... her gadda jeg ikke lese pga det er så ufattelig kronglete å lese nynorsk
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 15:38 skriver tydeligvis sitt helt egne språk så hun kan hvertfall bare holde kjeft.. Gadda?? Har desverre ingen tips til HI. Tror du bare må velge dine kamper, og faktisk være bestemt når det gjelder. "Sånn har vi det hos oss." Ferdig med det. Basta. Lykke til! Kjeresten din er heldig som har fått seg e dame som er så glad i ham at hun orker det opplegget der.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Alt handler om hvordan mannen din takler dette. Dersom han setter deg høyest og han er enig i at det er du og han som nå er familie tror jeg dette skal gå superbra! Men dersom han er en "mammadalt" og holder med sin familie ser jeg for meg at det blir svært vanskelig for dere. Det er utrolig hvor mye man holder ut dersom man er to om det. Og dersom du vet at mannen din alltid vil støtte deg og velge din side er det sjelden noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå