Gå til innhold

hva skjedde med Lileana som blogget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på det hun skrev nesten hver dag, syns det var så fryktelig!! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste vi vet er at bloggen er slettet/sperret.

Skrevet

Bloggen ble slettet eller kanskje sperret. Personlig syns jeg det er bra. Det var litt for detaljert til å være offentlig blogg. Jeg leste det, men angrer på det. Jeg får ikke tankene ut av hodet. Tenker også på alle de syke menneskene i verden som kan lese slikt og faktisk få ideer av det. Jeg vet det var hennes måte å bearbeide det på, og at det nok hjalp henne. Men jeg mener likevel at det er bra at bloggen ikke er tilgjengelig mer.

Håper hun har det etter forholdene bra og ønsker henne alt godt. Og håper hun finner en annen måte å få skriveterapi på. privat blogg eller noe.

Skrevet

bloggen ble slettet dagen etter at en Bim-dame tipset Kripos om bloggen. Tilfeldig? Neppe.....

Buhu, angrer på at du leste? dette er hverdagen til tusener av barn og du orker ikke lese om det engang????? Nri det beste er å lukke øyne og ører å late som om sånt ikke finnes.....

Skrevet

Har full forståelse for at man ønsker å skjerme seg mot slik lesning, selvom det faktisk skjer slike grusomme ting

Skrevet

Ikke alle takler slike saker like godt. Jeg får mareritt om det i lange stunder etterpå. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Jeg vet om slike saker, men jeg vil faktisk ikke lese flere detaljerte saker om overgrep. Noen av oss bekymrer oss mer enn nødvendig, og da er det greit å skjerme seg for noe av all dritten som finnes i verden.

Og det jeg er mest redd for er at syke mennesker kan få ideer av slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...