Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Changes- Ozzy og Kelly Osbourne Eclipse/Brain Damage - Pink Floyd Madrugada - Norwegian Hammer corp. Regina Spektor - Samson Smashing Pumpkins - Diasarm Velvet Underground- Sunday Morning Deres tur!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 In your shadow I can shine Barcelona Just like Heaven Pictures of you My Sacrifice.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 I Go To The Rock - Whitney Houston
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Uten tvil Cecilia Vennersten - Det Vackraste
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Dire straits- romeo and julie! ellers stort sett alt av Dire straits
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 PJ Harvey feat. Thom Yorke (Radiohead) "This mess we´re in" Fra den beste og tristeste perioden i livet mitt. Orker nesten ikke høre på den.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Ne me quitte pas - sunget av Nina Simone Bohemian Rhapsody - Queen Forever Young - Alphaville Deilig er jorden - Uansett hvme, men mannstemme med fylde er best. Unchained melody - sunget av Bono Creep - Egentlig Radiohead, men jeg liker Korn's aukustiske versjon. Purple rain - Prince Ânglamark - Sven- Bertil Taube Balladen om Fredrik Åkare - Cornelis Wreeswijk Nature Boy - sunget av Natalie Cole Hold on - Tom Waits Cry Baby - Janis Joplin Les Mondes engloutis - Ingrid Olava It's oh so quiet - Bjørk Margit Hjukse og Kjerleik - Gåte Lurer på hvordan livet mitt hadde sett ut uten musikk å relatere alt til?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Eric Clapton - Tears in heaven Dire straits - Romeo and Juliet og Brothers in arms Toto - Africa og I will remember Linkin Park - Shadow of the day Madrugada - Majesty og Kids are on high street
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Cecilia Vennersten - Det Vackraste Amazing Grace Il Divo - Pour Que Tu M'Aimes Encore Westlife - The Rose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå