Gå til innhold

Sier din mann at han er glad i og/eller elsker barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har ett barn hver fra før, og har en 6 mnd baby sammen. Har liksom aldri hørt at han har sagt at han er gla i barna sine.

Hans datter blir også helt satt ut virker det som de gangene jeg har sagt at jeg er glad i henne (forventet ikke at hun skulle si det samme tilbake men likevel).

Spurte han i dag om han noengang sier at han er gla i barna.

Nei sier han bare da. Jeg viser det jo.

Vet jo at menn ofte kan ha vanskeligere for å uttrykke følelser enn vi kvinner, men innbilte meg liksom at når det kommer til ens egne barn så er menn nå til dags ganske flinke på det. Eller?

Min pappa har nesten aldri sagt det til meg, men tenkte at det kanskje bare var den generasjonen. Men neida...

Kjenner jeg blir lei meg på barnas vegne. Men jeg kan jo ikke tvinge han til å si det. Og han virket ikke videre begeistret for å prate om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier glad i deg lille venn når han legger ungen. det har han lært av meg. Jeg sa det var lettere å venne seg til å si det når ungen er liten. Han sier det helst når han er alene med ungen. Jeg hører det når jeg sitter i stua. tror han syns det er litt personlig å si slike ting, så han trenger nok fortsatt å venne seg til det. Han viser det hele tiden da. Og sier det på kevlden.

Skrevet

Pappaen driver ikke og strør ordene over henne hele tiden, men han sier innimellom at "Pappa er veldig glad i deg!" Men jeg tror også hun skjønner det mye gjennom hvordan han er mot henne. I smilene, oppmuntrende ord, lek, blunking. Jeg sier det daglig tror jeg.

Skrevet

Han sier det aldri til hverken barna eller meg. Men han viser det veldig tydelig så ingen av oss er i tvil om det. Jeg derimot sier det hele tiden til barna!!

Skrevet

Ja kanskje det er det som er greia?

Kanskje han aldri vente seg til det med første barnet? Hun er nå 7 år. Vil jo så gjerne at han skal si det til babyen vår. Vil at barnet vårt alltid skal få høre at vi elsker han. Jo han kommer jo til å merke at pappa er glad i han, men man trenger jo å høre det også!

Når jeg er sur på mitt store barn eller kjefter, tenker jeg alltid at hun i det minste vet at jeg elsker henne, da jeg sier det til henne flere ganger daglig. Hennes pappa gjør også det.

Hvordan kan jeg får han til å forstå viktigheten ved å si det?

HI

Skrevet

Mannen min sier han er glad i både mine barn og sin egen minst en gang for dag. Hver kveld tar han runda på alle rommene, brer dyna godt over de, kysser de på panna og sier at han er glad i dem og at han har har en fin dag sammen med de.

Men så er han en helt utrolig og fantastisk mann også <3

Skrevet

Både han, jeg og barne våres sier ofte at vi er glade i hverandre.

Skrevet

Kanskje han har rett i at det holder å vise det da? At man ikke trenger si det? Vel er tydeligvis ikke bare han ihvertfall...

Skrevet

Gubben sider det hver kveld til jentungen både

Glad i deg og elsker deg.

Vi voksne avslutter dagen med å si glad i deg/elsker deg, starter dagen med det, og sier det når vi har snakket sammen på tlf. Han kan også sende en sms med 'elsker deg :-*' når jeg på jobb. Har vært slik de 7 årene vi har vært kjærester :)

Skrevet

Min er som hun over her, han sier det innimellom- men viser det veeeeldig tydelig. Han koser, nusser, tøyser og smiler masse. Har alltid deltatt mye i stell, mating og alt, og tok feks 3 mnd ulønna perm ekstra utenom pappapermen bare for å være med datteren sin.

Han er ekstremt kosete og klemmete, både med meg og henne, og både jeg og han er flinke med fysisk kontakt av alle slag med hverandre og jentungen, i form av stryk på kinn, holde hender, kiling på rygg osv. Jeg tror dette er mye viktigere enn hva man sier.

Hva hjelper det liksom om man sier at man er glad i folk ørti ganger om dagen om man ellers bare er sur, kjefter og krangler?

Skrevet

Når har du termin, Lilleva?

Bare nysgjerrig ettersom jeg har fått med meg at du er gravid igjen.

Skrevet

Hadde termin i april, men dessverre mistet jeg i MA i uke 14 for en mnd siden, så det blir nok ingen baby...:(

Skrevet

Her sier vi alle at vi er glad i hverandre eller elsker hverandre.

For samboeren min er det helt naturlig og si dette til barna våre og til meg.

Skrevet

Kondolerer :(

Det var veldig leit å høre :(

Hilsen Anonym som spurte om termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...