novembernusk12 Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Hei! Er det noen som vet hvordan d fungerer om man handler fra amazon.co.uk? Dersom man handler for under 200 slipper man toll og moms, men med denne supersaver delivery, er det da fraktfritt også? Noen som har erfaring med dette nylig? :)
lindynatt Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 men amazon sender da ikke gratis utenfor UK? I allefall får jeg (bosatt i Tyskland) aldri gratis porto derifra, kun hvis jeg bestiller på amazon.de Nå kjenner du meg absolutt ikke, men hvis det er noe spesielt du vil ha, kan jeg jo videresende til Norge, så slipper du toll og moms
Tweak Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Du må betale frakt fra amazon.co.uk MEN fraktprisen teller ikke med i toll og momsberegningen :-)
ipeggy Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Nå måtte jeg sjekke, men siste kjøp jeg gjorde på Amazon.co.uk var med gratis frakt (FREE Super Saver Delivery). Men du må opp i en viss totalpris for å få mulighet til å velge det (mer enn 200 kr), med andre ord tilfaller det moms og toll på alt som ikke er bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå