Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Jeg har vært sammen med en som har jugd hele tiden vi var sammen. (For noen år siden) Han drev med narko bak min rygg.. Han har visst hvor mye jeg hatet det.. og han har sagt han aaaldri ville ha rørt det, da han har mistet så mange pga det.. Jeg har syns det var litt rart men brydde meg liksom ikke, da han var borte fra meg svarte han bare på meldinger mellom 3-4 om natten.. Han fikk meldinger fra eksen som spurte om han hadde noe å selge, men han forklarte at hun bare gjorde det før å ødelegge mellom oss.. Jeg trodde på det.. Han lå også veldig ofte ute på gata om natten.. Han ble oppringt av politi og skulle vitne i retten, han sa han hadde sittet på i en bil der det ble funnet narko.. Da jeg fikk vite dette, fant jeg også ut at jeg hadde blitt gravid.. Han begynte å bli voldelig.. Og visste mange tegn til psykopat, og hersketeknikkene kom.. Trusslene.. Jeg tenkte på razzia, folk som kunne være utover han, og sikkerheten min og barnet.. Jeg kunne ikke bære det fram... Jeg valgte abort.. og da jeg var på sykehuset, fikk jeg slengt i trynet at nå var jeg utro med sykepleieren siden jeg var der.. Og at jeg burde være glad om jeg ikke treffte han på gata.. Jeg skulle også bare finne meg en og drive på med, som den hora jeg var.. Må bare få det ut.. Jeg var 17 år og veldig dum.. Og idag angrer jeg bittert på at jeg traff han.. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle reagere så fælt på det der idag, men håper ingen tar seg nær av at jeg bare lufter..
Bjæk Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Kjære deg, så utrolig bra at du kom deg bort fra ham! For jeg håper du ikke fremdeles har med dette sjarmtrollet å gjøre! Og selv om jeg ikke er noen stor tilhenger av abort i mange tilfeller så er det i alle fall en lykke at du ikke er bundet til denne fyren gjennom et felles barn! Hvordan går det med deg i dag, har du kommet deg videre i livet?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 I en alder av 17 år tror man at man vet alt.. Men tenk også på at en del eldre kvinner kommer i samme situasjonen, og kanskje gifter seg med ham også. Er forsåvidt ingen aldersgrense for å bli lurt av menn.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Han skriver fortsatt noen slike "sjarmerende" brev rundtom.. driver fortsatt med litt trakassering. Jeg syns selv det er bra jeg ikke er bundet til han, på en måte.. Før jeg visste at jeg var gravid, fikk jeg fullt av barnebøker og han kom med test før jeg luftet om at mensen hadde "forsvunnet".. Husker det så godt, og skjønner liksom ikke helt hvorfor.. Det går så klart bedre idag.. Jeg har det jo bra, men til tider så er jeg jo veldig deprimert.. Kan tro folk vil gjøre meg noe vondt, og har på en måte blitt paranoid av det hele.. Men tenker at livet hadde jo vært LITT bedre om jeg aldri hadde truffet han.. men gjort er gjort..
Bjæk Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Gjort er faktisk gjort, det gir faktisk ikke mening å tenke på hvordan livet KUNNE vært om du ikke hadde truffet ham. Du må rett og slett se det slik at han har preget deg og vært en del av ditt liv FØR og dermed vært med på å gjøre deg til den du er blitt, men NÅ er det din oppgave å gjøre det beste ut av resten av ditt liv og bli det beste du kan bli i årene som kommer. Hva med å oppsøke hjelp til å få sortert tankene dine litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå