Bjæk Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Aner ikke hva som er vanlig, men jeg har vel brukt ca. 500 på hver av dem?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 500 til hver av dem... Enten finner jeg da en personlig gave til hver - eller jeg gir 1000 kr for en felles gave til dem.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 mamma og stefar får gaver for ca 1000-1500 kr av oss alle. får egne gaver fra barna, og gaver fra oss alle.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Tenker å gi dem en Dolce Gusto kaffemaskin som jeg kjøpte på kjempesalg for bare 400 kr (vanlig pris 1000 kr), pluss et par bilder av barna og en kalender. Så det burde vel holde kanskje? HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Noen hundrelapper. De kjøper seg det de vil ha, og vil helst ikke ha noe fra oss.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Mamma og pappa blir oppriktig lei seg hvis vi barna bruker mye penger på de, de mener vi har mer enn nok av viktigere ting å bruke pengene våre på. Men de er jo utrolig flotte mennesker som betyr utrolig mye for oss, og hjelper oss i tykt og tynt. Som oftest blir det vel til at jeg bruker ca 150-200 til hver av de fra familien. I tillegg får de bilde av barnabarna fra de, og gjerne noe som de har laget (jeg tror dette er gavene de setter mest pris på ) og en fotokalender som jeg og søsteren min samarbeider om, med bilder av våre familier. En gang innimellom slår vi litt på stortromma og kjøper noe litt dyrere hvis vi finner noe vi bare MÅ kjøpe (og da er det gjerne spleising fra meg og søster), men til vanlig så er det dette nivået vi ligger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå