Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Gutten min på 4 har hatt feber i fire dager nå.. Ikke spesielt høy (så vidt målt over 39 en gang, men ligger stort sett rundt 38 - 38,5). Det er også perioder i løpet av dagen hvor han ikke har feber i det hele tatt. Formen varier, men er stort sett i OK form, og virker ikke å har spesielt vondt i halsen eller ørene. Klager på vondt i øynene av og til (når de er typisk "feberglisne". Bør vi ta han til lege? Synes det er mange dager å gå med feber??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jeg ringer alltid lege etter 3 dager med feber. Da kan det være noe som trenger behandling. Syns hvertfall at etter 3- 4 dager er det på tide å la en lege sjekke han.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg har også hørt at om barn har feber i mer enn 3 dager bør man ta kontakt med legen. Ta en telefon til legevakta og forhør deg, du:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 hei helt riktig hva de sier over her,etter 3 dager skal man ta kontakt med lege god bedring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå