Gå til innhold

Feber i fire dager - dra til legen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4 har hatt feber i fire dager nå.. Ikke spesielt høy (så vidt målt over 39 en gang, men ligger stort sett rundt 38 - 38,5). Det er også perioder i løpet av dagen hvor han ikke har feber i det hele tatt.

Formen varier, men er stort sett i OK form, og virker ikke å har spesielt vondt i halsen eller ørene. Klager på vondt i øynene av og til (når de er typisk "feberglisne".

 

Bør vi ta han til lege? Synes det er mange dager å gå med feber??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringer alltid lege etter 3 dager med feber. Da kan det være noe som trenger behandling. Syns hvertfall at etter 3- 4 dager er det på tide å la en lege sjekke han.

Skrevet

Jeg har også hørt at om barn har feber i mer enn 3 dager bør man ta kontakt med legen. Ta en telefon til legevakta og forhør deg, du:)

Skrevet

hei helt riktig hva de sier over her,etter 3 dager skal man ta kontakt med lege

god bedring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...