Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Fikk endelig gravd til meg en pose på butikken i dag, så i morgen skal den prøves! Er den spisende? Har smakt frist price sin og synes den var god.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Er det den som Coop har? Da var det i såfall det jeg spiste i dag og den var god. Smakte som Prior sin og kanskje enda litt bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Det er Coop som har den ja:) blir spennende å prøve i morgen ja, håper den er god! HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Eg synes den er god, men har ikkje funne på butikken på lenge
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 I dag er første gang jeg har sett det i butikken siden lenge før sommeren. Har kikket etter kyllingfiletene hver gang jeg har vært på coopen å handlet, men alltid har det vært tomt. Fikk tips om at jeg måtte prøve, så jeg håper den er god:D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå