Gå til innhold

noen som vil spå en mann!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer veldig på når jeg blir far.

 

min fødselsdato er 13.desember 1982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke helt se det, men jeg kan se at din bestefar er far og at han har et barnebarn som er en mann. Kan det stemme?

Skrevet

Litt enklere hvis du forteller mer om deg selv... :)

 

Har du kjæreste/samboer? Prøver dere å bli gravid? Hvor lenge har dere isåfall prøvd?

 

Er du singel? Hvor lenge har du vært singel?

 

:)

Skrevet

Jo, det skal jeg fortelle deg. Det kommer ikke til å skje. Det er nemlig fysisk mulig fordi du antagelig er en kvinne med fritidsproblemer.

Skrevet

er gift, prøver å bli gravid!

 

Prøvd litt lenger enn et år.

 

HI

Skrevet

jeg er en mann med fritidsproblemer

 

HI

Skrevet

Du kan nok ikke bli gravid.

Men du kan prøve å gjøre kona si gravid:)

Skrevet

Jeg spør jo om noen kan se når jeg blir far!

 

HI

Skrevet

Nå skal vi se.... kula sier at du blir far tirsdag i juleuka. Men ikke hvilket år.

Skrevet

spør på spå siden, bedre enn å spørre de surrehønene her :)

Skrevet

Jeg ser deg en sommersdag, med en liten på noen måneder som du løfter i været i parken eller noe. Hvertfall ute i sol og natur. Det er ditt barn.

 

Så jeg tenker utfra det at du blir far om ca 1,5 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...