Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Jeg har aldri vært det før, men nå de siste dagene har jeg følt meg skikkelig nedstemt uten noe særlig grunn. Er endel ting jeg skulle ønske hadde vært annerledes i livet, men ting har vært som de er lenge og jeg har det i bunn og grunn bra. Men føler meg sånn konstant nedstemt, kan begynne å gråte av "ingenting", så jeg lurer på om dette er vinterdepresjon? Noen som har råd, jeg vil jo ikke føle det slik til vinterhalvåret er over.. ?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 depresjon kan jo komme når som helst på året og siden det er første gang du er deppa kan det ikke kalles på vinterdepp. Kontakt fastlegen
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Har blitt mye mer emosjonell etter jeg fikk barn, var derfor jeg tenkte at det kunne være første gang i år Gråter av triste filmer/saker, skikkelig PMS osv..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Jeg ble det før, men etter at jeg fikk barn har jeg ikke hatt kapasitet til å bli deprimert. Hun over her mener bare at man er mer mottakelig for høstens forandringer, mørket, naturens død(alt visner) osv, derfor høstdepresjon. Dette kan selvfølgelig være din første høstdepresjon, men det er ikke uvanlig å gråte av filmer, triste nyheter, jeg gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå