Gå til innhold

Hva gir dere svigerforeldre i julepresang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker nye vinglass og en eller 2 flasker god vin i julepresang, det må da holde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å gi for vel 300 til foreldreparene våre. Av og til noe med barna, fotobok eller noe, eller noe annet om de ønsker seg det...

Skrevet

Høres fint ut det!

Vi har kjøpt et dobbelt vaffeljern de ønsket seg.

Skrevet

Vinglass og et par flasker vin høres bra ut det. Jeg hadde blitt veldig glad for det!

Vi har kjøpt sånn katt i smijern til å ha ved peisen. Aner ikke hva det heter, men er en av de dyrere gavene vi kjøper iår; kr 800.

Skrevet

Digital fotoramme til hans foreldre og sausmugge (rosendal), bok og pcspill (call of duty) til mine foreldre

Skrevet

vanligvis så fyller vi en kurv med noe godt. De har sjelden/aldri spesifikke ønsker og de har alt de trenger og mere til.

Så vi fyller kurver med gode oster, kjeks, litt frukt, et par flasker vi og en liten personlig ting til hver av dem. I fjor var den lille personlige tingen en isskrape til svigerfar ( han hadde faktisk ikke en slik liten skrape) og en håndkrem til svigermor. Vi bruker som regel rundt 500kr på deres gave.

Skrevet

To gode kniver, en lavkarbobok og sjokolade. Mulig også en kalender med bilde av barnebarnet. Blir vel for cirka 500 kr.

Til mine foreldre gir vi for cirka 3000 kr, men det er fordi vi får veldig fine gaver av dem.

Skrevet

hans mor får steketakke.. men spleiser med hans søsken da dette er en dyr sak, men det eneste hun har sagt spesifikt at hun ønsker seg..

hans far vet vi ikke helt enda.. ønsker seg en hodelykt til jaktbruk, til ca samme pris som takken..

min mor får dobbelt vaffeljern og konfekt, fra bare oss og barna..

min far får mail med bilder av barna... han har jeg ikke møtt mer enn et par-tre ganger siste 10 årene..

Skrevet

Mannen tek seg som regel av gåve til sine foreldre. Det kan vere ny mobiltlf, som han spleisar med søsken, eller feks bøker dei ynskjer seg el. I år vert det fotografbilete av borna. Vinglas og vin er sikkert ei grei gåve, om dei ikkje er som våre foreldre som er avholdsfolk med skapa fulle av glas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...