Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Kastet opp en gang i ettermiddag (15 tida). Tar pillen i 18-19-tida. Er ikke noe problem mht virkning da vel, hvis jeg ikke kaster opp mer?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 nei. Hvorfor tar du ikke pilla om morgenen og hvordan orker du sex når du er så syk at du kaster opp?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Orker nok ikke det i dag nei.. He he. Men hadde i går. Tar pilla om kvelden fordi det passer best her i huset. HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor går du på cerazette i utgangspunktet? Både jeg og flere av de jeg kjenner har blitt gravid på disse minst 1 gang. Hvis det er på grunn av amminga du tar dem, og du er god på å huske tiden nøyaktig, ville jeg heller anbefale minipiller. Cerazette er en p-pille.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Jeg har god erfaring med Cerazette og i følge min lege er den like sikker som kombinasjonspillene. Jeg ammer ikke men tåler ikke prev. med østrogen. Cerazette inneholder bare gestagener eller hva det heter, og kommer derfor inn under kategori mini-pille, men med samme sikkerhet som komb. pillene. Alternativ minipille (Condulag) er mindre sikker og må tas til samme tid. Cerazette har 12 timers margin. Jeg stoler i utg punktet på denne pillen så det var ikke problemet. Lurte bare på om det var problem med en runde oppkast før dagens pille ble tatt. Ellers vet jeg om folk som har blitt gravide både på p-piller, mini-piller, spiral og med kondom, så sikkert er det vel neppe noe som er unntatt sølibat. . HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå