Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Kan ikke ha å radio, tv eller gjøre noe som er for mye støy, verste er at jeg ikke er ferdig før klokken 22.30 i kveld:( Hadde aldri holdt ut og vært personlig assistent om det var 100% jobb, da hadde jeg jobbet et par måneder og forsøkt og bli gravid!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Hva gjør en personlig assistent,da, siden du har muligheten til å kjede deg så ille?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Hjelper vedkommende person på toalett, lager middag, gir mat, pusser tenner og det et menneske normalt må ha hjelp til i løpet av en dag.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Flott at du hjelper et annet menneske som trenger hjelp
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Veldig bra at folk jobber på denne måten, selv hadde jeg ikke orket, men har stor respekt for de som orker. Du er et bedre menneske enn meg!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Så skaff deg en annen jobb og slutt å klage! Makan! Du får betaling for å være der. Skjerp deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå