Gå til innhold

hvor fort?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fort kan jeg få¨meg en deltids jobb etter fødsel?

hvis bf jobber dag og kveld hele uka hva slags muligheter har jeg da?

man kan vel ikke leie en dagmamma elr lignende til en baby på 2 mndr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det kan du vel. Men det er ikke akkurat det beste for babyen da. men må du så må du, for jeg regner med at du trenger pengene?

Skrevet

yes, det gør jeg, jeg har ikke familie som kan bidra heller, og jeg vil egentlig ikke overlate min lille til en ukjent, men som du sa må man så må man

Skrevet

Men hva om du jobber helg da? Jobber du kveld lørdag og søndag på feks et pleiehjem så er det jo litt å tjene der.

Hvor bor du da? kanskje det er noe barnepass byrå i nærheten?

Skrevet

bf jobber så å si hver eneste dag, frem til nattetider i helgene .

bor sentralt i oslo så jeg kan vel undersøke om det er noe som du sier. bare fått inntrykk av at man ikke sette unger i barnehage før de er rundt 10 mndr?

Skrevet

Barnehage plass får du nok ikke. Du må finne en dagmamma.

Skrevet

Hei, når jeg fikk min første så begynte han i barnehage når han var 3 mnd. Det var absolutt ikke noe jeg ønsket men må man så må man.

Jeg hadde ikke noe annet valg desverre :(

Men barnehagen hans var super super! Han hadde en person helt alene, var en liten privat barnehage. Han stor trivedes. Selv om jeg som sagt selvsagt helst ville ha kunne gått hjemme med han.

Skrevet

Søk opp om du kan finne en ekstra jobb du kan utføre hjemme. Jeg fikk dagmamma til mitt barn når hun var 7 mnd, det gikk supert. Hun kom innom jobben hver dag, så jeg fikk ammet. Men det koster, så muligens "vinninga går opp i spinninga" for deg.

Kan du kanskje være dagmamma for andre, da kan du samtidig være med ditt barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...