Gå til innhold

Syk 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på akkurat 2 år har vært syk siden søndag nå :( Vi er jo 2 voksne her og 2 barn til på 1/2 år og 3 år. Og vi har ikke merket noe til det. Men det kan vel enda komme....

Han har spydd, har diare og opp og ned med høy feber. Han er kjempe slapp. Hvis han prøver å gå seg en liten tur her i huset. så må han ta pauser, og bare legger seg ned på gulvet. Av og til sovner han sånn. Og han ser skikkelig dårlig ut. Øynene henger halveis igjen..+ at han er forkjølet oppå dette igjen!

Var hos legen i går, og CRP-en var lav sa de. Så regnet med at det bare var en infeksjon, eller hva de sa, på tarmen. (Men er ikke det tegn på at det er infeksjon, når CRP-en er høy?) Men hvor lenge skal det fortsette sånn? Noen som kjenner det igjen og har noen erfaringer? Jeg blir så redd for at det skal være noe mer :( Stakkars gutten min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd lignende..?

HI

Skrevet

Min var slik (minus feber, men det er jo kroppens måte å kjempe mot plager) da cøliakien hans slo ut i full blomst.

Etter 3.5 uker ble han innlagt, og en uke etter det fikk han diagnosen.

Fælt.

Skrevet

pass på ut tørking er allmentilstanden veldig dårlig så må du jo bare ta kontakt med legen igjen,bedre å dra til legen en gang for mye en en gang for lite.og maaaaaaas og massss hvis de skulle si nei hør på mage følelsen din den stemmer stort sett.. ikke gøy med syke barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...