Gå til innhold

stakkars samboer som fikk gjennomgå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut for en uke siden at jeg var gravid.

Ut i fra det jeg regnet ut så var jeg ca 5-6 uker på vei. Dette er andre gang, så da kommer jo magen ganske fort. Så sitter jeg og samboer i sofaen og slapper av, også buser han ut: Du har jo mage! Og eg ble dritt sur. Ka faen? eg e jo bare 5 uker på vei, seff har eg ikke mage, dette e fett!

Men så gikk jeg til legen og tok hcg test, og her er vi lenger en jeg trodde. Jeg er hele 12 uker på vei, skal nå til tidlig ul for å få dette bekreftet( har hatt"mensen") og når jeg ser etter så har jeg mage. Er gjerne oppblåst, men magen er der. Så samboer hadde rett, men pass på hva du sier til en hormonell kvinne om vekten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! :-)

Må være kjempedeilig å være mye lenger på vei enn du trodde da, og ferdig med 1.trimester! Grattis! :-)

Men disse mennene må bare passe seg ;-)

Vi var ute og spiste lunsj i dag. Jeg har veldig dårlig matlyst om dagen, og hadde bare lyst på en ting i dag: iskald cola! Jeg sa akkurat det til min kjære, og han kommer fornøyd tilbake med pepsi max!

Jeg klarte og ta meg sammen, men akk så skuffet jeg ble!

Pepsi max og cola er vel ikke det samme ;-) Jaja.

Når vi var på butikken etterpå, så fant han cola til meg, på eget initiativ! Så han skal ha for det ;-) (at jeg ikke hadde lyst på cola lenger da, hadde jeg ikke samvittighet til å si ;-). Ikke bare bare med alle disse hormonene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...